Att starta en tävling med Wellstep är enkelt oavsett om ni är ett fåtal deltagare eller ett stort företag.
1. Beställ
För att komma igång, använd beställningsformuläret på vår hemsida eller skicka oss ett mail på info@wellstep.se.
2. Planering
Tillsammans bestämmer vi alla detaljer, som typ av utmaning, startdatum, antal dagar, virtuell rutt om aktuellt, ev. begränsningar och andra inställningar.
3. Samla in deltagare
För att komma igång behöver vi namn, e-postadress samt lagindelning (vid lagtävling) för alla deltagare som ska vara med.
Det finns två alternativ för att lägga upp detta:
Det vanligaste att ni mailar oss t.ex. en Excel-lista med uppgifterna.
Vi kan även sätta upp en webbsida där deltagarna kan anmäla sig till utmaningen.
4. Skicka ut inloggningar
Några dagar innan utmaningen startar får alla deltagare ett mejl med inloggningsuppgifter och instruktioner om hur man kommer igång.
5. Utmaningen startar!
6. Användarenkät
Efter att utmaningen är slut kan alla deltagare svara på en kort enkät om utmaningen.
7. Utvärdering
Efter utmaningen är det möjligt för administratörer att ladda ner tävlingsresultatet samt ta det av resultatet från användarenkäten för att utvärdera utmaningen.
Hör gärna av er!
Har ni frågor om hur vi kan hjälpa er att komma igång? Då är det bara att ni hör av er så kan vi hitta den bästa lösningen för just ert företag/organisation!