Hur startar man tävling med Wellstep?

Anmälan, inloggningar, utskick och annat som är br att känna till.

Att starta en tävling med Wellstep är väldigt enkelt och inget som är tidskrävande från er sida.

För att komma igång behöver vi namn och lagindelning (vid lagtävling) på alla deltagare. Det underlätter också både för er och Wellstep om vi även kan få e-postadress.

Skicka lista till oss

Detta kan vi få på lite olika sätt men det vanligaste att ni mailar oss t.ex. en excel-lista med uppgifterna. Vi lägger sedan in alla deltagare (ingen extra kostnad) och skickar ut mail till alla med inloggningsuppgifter samt instruktioner några dagar innan tävlingen startar.

Anmälningssida

Vi kan enkelt sätta upp ett anmälningsformulär där deltagarna anmäler sig och skriver in sina uppgifter själva. Anmälningssidan kommer man åt genom t.ex. www.wellstep.se/företagsnamn.

Anmälan kan antingen vara upplagd så att varje deltagare anmäler dig, men mer vanligt är att en person i laget anmäler samtliga i sitt lag.

Anmälningssidan är mycket flexibel och kan anpassas utifrån era önskemål.

Kunder hos Benify?

Har ert företag en förmånsportal ifrån Benify (www.benify.se)? Då finns det stora möjlighet att koppla ihop denna med Wellstep så att anmälan och även inloggning till tävlingen sker genom denna. Kontakta oss för mer information om vilka möjligheter som finns!

Hör gärna av er!

Har ni frågor om hur vi kan hjälpa er att komma igång? Då är det bara att ni hör av er så kan vi hitta den bästa lösningen för just ert företag/organisation!